Thursday, November 10, 2011

Detik 11.11.11

Ramai yg menanti detik 11.11.11 ni..cantik tarikh tu..yang entahbbeapa ribu tahun lg akan muncul yg pastinya aku memang dah xde kat dnia ni..termasuklah engkorg semua..ape yg bestnye tarikh ni?nk abadikn kenangan terindah?kawen contohnya..propose ke..hmmm..bg aku..setiap hari adalah bermakna..tak ada tarikh keramat..keana ia akan menganggu susur galur perjalanan sebuah kehifupan..lalui hari kita ini dgn rasa tenang..indah lah ia..tak percaya?bangun pg..bukak lagu sedih..sure..mood sedih akan ikut kita sepanjang hari..so..better blak lagu yg rancak..utk boost kita punya energy menghadapi hari tersebut.. Tapi..aku pon menanti juga detik 11.11.11 ni..nk rasa mcmana..tp xde mende kot..blan dot turn dr langit pon..yg pastinya..malam ni..keika detik itu tiba..pasti banyak pesta yg akan menjelma..meraikan..sama ada di jalan yg betol atau yg salah..nk cucuk langit?nk bc yasin?tepuk dada tanya selera.. Macam aku sendiri..aku enjoy setiap detik dlm idup ak nih..xde nk sedey2..enjoy hidup selagi boleh..tp dgn landasan yg betol..sebab..kalo tersilap langkah..rosak kita nanti.. Kalau nk ikukan tarikh keramat 01.01.01..masa tu aku br wat degree..11.11.11.. Aku dah berjaya dlm karier aku..dan detik 12.12.12...who knows..even aku pon x sure..mak pon dah bising pasal nk sgt tarikh tu..a year..hehehe..aku gelak je...xpenah tepikir..aku enjoy hidup mcm ni..xpeduli lah ape org nk kata..sebab diorg pon x penah rasa ape yg aku rasa..xsemuanya dalam hidup ni semudah ABC 123...hanya aku rasa apa yg aku rasa...korg xtak kan tau apa.. Nite semua..salam 11.11.11...

No comments:

Post a Comment