Sunday, November 6, 2011

raya yg sangat meriah..

suasana yg sangat meriah raya kali ni..mana tak nya..hari raya aidilfitri ari tuh semuanya serba sederhana sebab satu famili kena demam chikungunyah..so memang prepare biasa2 je..tapi..utk raya qurban kali ni..semuanya prepare awal..especially utk bbq sefamili..lama dah x wat mcm ni..semua adik beradik berkumpul..anak2 buah..tergambar kegembiraan dan kebahagiaan di mata mak n abah..seronok sgt..semoga inanyaakan berkekalan..xkisah lah berapa banyak duit aku habes utk kali ni..yg penting semuanya hepi..dah tu tanggungjawab kan..kena la jalankan..start hidupkan api pukul 5 ptg...n start makan2 pukul 6 ptg..seronok giler berebut..hehehe..sekejap je clear..sampaikan ikan tinggal 5 ekor br lah air cicah asam siap..hahaha..memang terbaek lah air asam abg ipar aku buat..xley lawan mana2 punya..hotel style sgt..sempat la jugak aku wat cocktail yg kejap je dah clear..heheh..esok paksu wat lagi yer...bila mlm sedara sepupu sepapat dtg...wahhh...best gilr..tp aku x larat dah..lepak bilik je...dah clearkan tempat bbq td..kemas dapor yg mcm tongkang pecah..selesai ckit ..balance tu akak2 aku la yg clear kan..anak2 buah aku yg bujang2 sebok nk g tgk wayang kt bahau..malas aku nk ikut..kang jumpa student2 aku kang..hehehe..dah la aku dok mengutuk wayang bahau tuh..hehehe..korg g la...paksu nk tdo..esok nk motong da..dah nk dekat pukul 12..xbalik lg diorg..hehehe..xpe la..aku memerap dlm bilik..ni pon br mandi..melekit satu badan..yg penting hari ni penoh dgn kegembiraan..dan aku harap ia akan berkekalan....

No comments:

Post a Comment